حضور استاندار هرمزگان در دومین روز از دهه مبارک فجر در بخش سندرک

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

حضور استاندار هرمزگان در دومین روز از دهه مبارک فجر در بخش سندرک
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 14 بهمن 1394

حضور استاندار هرمزگان در دومین روز از دهه مبارک فجر در بخش سندرک

3 پروژه عمرانی در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار هرمزگان ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان میناب افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ، جاسم جادری در جمع مردم در بخش سندرک شهرستان میناب با اشاره به زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 37 سال پیش اظهار کرد ؛ با رهبری امام خمینی ( ره ) و با حضور یک پارچه مردم در صحنه ، انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید .

وی ادامه داد : اگر به 37 سال گذشته برگردیم و به تحولات و به خدمات نظام ، نسبت به گذشته نگاه کنیم شکر گذار خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان همچنین با اشاره به احداث راه ، مدرسه ، درمانگاه و دیگر امکانات دولتی در شهرستان ها به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران گفت : امروز مطالبه مردم ، اینترنت و آنتن دهی تلویزیون و رادیو است و این نشان دهنده پیشرفت کشور است.

وی تصریح کرد : امروز ما در کشور امنیت داریم و این حاصل حضور مقتدارنه نیروی های مسلح جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف است.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد : با 12 سال مذاکره و توافق برجام توانستیم سایه جنگ ،تهدید و 37 سال تحریم را از کشور برداریم .

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی گفت : با نگاه به درون و اجرای اقتصاد مقاومتی و مشارکت کشور ها ، ایران رابسازیم .

جادری همچنین افزود : برای توسعه شهر و روستاهای بخش سندرک شهرستان میناب مبلغ صد میلیون ریال به دهیاری ها و یک میلیارد و 400 میلیون ریال به شهرداری سندرک پرداخت می شود.

وی گفت: با حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان ثابت خواهند کرد که مردم پای انقلابشان ایستاده اند.

استاندار هرمزگان دربخش پایانی سخنان خود به دو انتخابات مهم در اسفند ماه سال جاری اشاره و تاکید کرد : افرادی را انتخاب کنید که در جهت خدمت به مردم و دفاع  از حقوق مردم گام بر دارند.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب نیز در این نشست گفت : رسیدن توافق هسته ای به فرجام حاصل تدبیر و هدایت های مردان بزرگ این سرزمین بود .

وی ادامه داد : علی رغم وجود شرایط اقتصادی دولت و اقتصاد جهان و کمبود بودجه با تلاش مجموعه دولت تدبیر و امید 53 پروژه عمرانی در دهه مبارک فجر در شهرستان میناب به بهره برداری می رسد.

علیرضا پاکدامن گفت :در دومین روز از دهه فجر سه پروژه عمرانی با حضور استاندار هرمزگان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی شامل سالن ورزشی ، پایگاه فوریت های پزشکی گرو و قطعه اول راه روستای چراک افتتاح و همچنین غبار روبی و تجدید میثاق با شهدا و بازدید از سد سرنی انجام شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.